mandag 21. mars 2011

Bad

I dag har badene fått en sårt tiltrengt "shining".
Vi har et stort bad i andre etasje, med dusj og boblekar og et lite gjestetoalett i første etasje.

I dag viser jeg noen bilder fra gjestetoalettet...


En søt liten Maileg-kanin (min første faktisk) sitter på stigen ved siden av vasken.



En skål fyllt med såpe, svamp og små "duftposer" pynter opp på vasken...




Og nydelig duftlys med roseduft tennes hver gang vi får gjester...

Ellers har det vært en nydelig vårdag med flere varmegrader.
Snøen smelter merkbart for hver dag og nå kan vi faktisk så vidt se hekken til naboen stikke opp av snøen.
Den har vi ikke sett siden tidlig i november.

Og sist, men ikke minst må nevnes at lillebror sin tredje tann har poppet fram i dag. 2 dager før han er 7 mnd. Mamma er like kry hver gang, selv om jeg ikke skjønner helt selv hvorfor... en tann liksom...

2 kommentarer:

  1. Så koselig blogg du har! Mye fint å lese på her. Hvor har du kjøpt de små skålene i sølv som du har på badet? De var kjemep fine!!! Legger meg til som følger;)

    -ha en fin søndag! Velkommen til bloggen min.

    Klem Trine

    SvarSlett
  2. Duftlys og Maileg er flotte greier!
    Koselig blogg du har!
    Legger meg til som følger:)
    klem

    SvarSlett